اگر تو...
تنها ترین بهانه زنده موندنم با تو بودن است
سلام دوستان عزیز به وبلاگ خودتون خوش امدید لطفا قبل از خارج شدن از وب نظرتون رو در باره ی وب برای من ثبت کنید و ممنون میشم اگه از ارسال نظر تبلیغاتی خوداری کنید
یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:, :: 13:49 ::  نويسنده : طاهر
آگر تو در کنارم باشــی،چیزی کم ندارم.باران کماکان بر بام خانه ام می نشیند،گلهای باغچه ی کوچکم به ناز باز می شوند، قناری تنهایم شادمانه می خواند،ساعت دیواری ام حتی یک ثانیه نمی خوابد، دفتر چهل برگم هرگز تمام نمی شود، خودکارآبی ام تا روز محشر مینویسد و لیوان شیشه ای ام همیشه پر از آب خنک خواهد بود.اگر تو در کنارم باشی، می توانم کلمه های عشق را هر کجا که باشند پیدا کنم و دوباره نزد تو بیاورم. هر روز صبح زود قبل از طلوع خورشید دست و رویم را می شویم و با خدا گفت و گو می کنم و با فرشته ها دست می دهم و برای همه ی کسانیکه زود تر از من به ملکوت رفته اند، فاتحه می خوانم.چقدر با تو بودن خوب است.می توانم غصه ها را یکی یکی از روی طاقچه و فرش بردارم و پرده ها را با رودخانه آشتی بدهم. می توانم اسم تو را روی گیلاس ها و گلابی ها بنویسم و ترانه هایم را با اولین قطاربه سوی خدا بفرستم.اگر تو در کنارم باشی، مهم نیست که پس اندازی نداشته باشم،یک غزل از حافظ می توند تا پایان ماه، مرا خوشنود نگاه دارد. می توانم خواب های نقره ای ببینم و حال گنجشک ها را بپرسم.می توانم همه ی دشمنانم را ببخشم و دعا کنم چراغ های خانه همسایه همیشه روشن باشد. می توانم هر وقت که دلم خواست به سراغت بیایم و به بدون مقدمه سوال کنم:« مرا دوست داری؟»اگر تو در کنارم باشی، می توانم از دیوار چین رد شوم و شب هارا به روزها گره بزنم، از اهو ها نشانی چشمانت را بپرسم و ابر ها از پنجره یدلم پاک کنم. مهم نیست که پیراهنم رنگ و رو رفته و کفش هایم پاره باشد همین که میتوانم با تو درخیابان ها قدم بزنم کافیست.چقدر با تو بودن خوب است. چقدر زندگی زیباست. دلم نمیخواهد دور از تو بمیرد.دلم نمی خواهد ، بدون تو به ستاره ها نگاه کنم و حتی دانهای سیب بخورم. کاش صدای تو فقط مال من بود. کاش بهشت شبیه چشم های تو بود. کاش روز نامه ها فقط از تو مینوشتند.اگر تو در کنارم باشی، به نوک سوزنی از آسمان قانعم و احساس می کنم همه جا و همه وقت می توانم عاشق باشم. در شعر هایم گندم و ریحان میروید و ابر ها در دستانم آرام می گیرند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ashch tanha و آدرس taher9375.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طورv خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 106
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 107
بازدید ماه : 106
بازدید کل : 24710
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1


qwert